She-Hulk (2022)

ORİJİNAL İSİM: She-Hulk (2022)
YAYINEVİ: Marvel
YAYIN YILI: 2022
DURUM: Devam Ediyor
SERİ: 5 Sayı

Şimdiye kadarki en iyi karakter kendi serisiyle geri döndü ve tüm Marvel Evrenini büyülemek üzere! Jennifer Walters, nam-ı diğer Sansasyonel She-Hulk, artık vahşi değil ve hayatını tekrar bir araya getirmesi gerekiyor. Yeniden inşa etmesi gereken bir kariyeri, yeniden bağlantı kuracağı (ve belki bir mahkemede temsil edileceği) arkadaşları ve düşmanları var... onlarla bağlantı kurmak istemeyebilir, ama KESİNLİKLE onunla bağlantı kuracaklar. Ve bu ilk sayının son sayfası Jen'i hiç gitmediği bir yola gönderecek ve bu onun hayatıyla birlikte muhtemelen tüm Marvel Evrenini sarsacak.

Yorumlar

  1. Hadi bismillah dizinin üstüne iyi gider.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet karakter cidden güzel marvelda çok harcandı

      Sil
  2. Elinize gözünüze sağlık

    YanıtlaSil
  3. uzun zamandır sadece manga okuyordum çizgi roman okumaya geri döneyim dedim rastgele bir şekilde she hulkı seçtim ilk bölüm gayet güzeldi çeviri için sağolun

    YanıtlaSil
  4. Çok sevdiğim bir karakterdir. Hem çok eğlenceli hem zeki olması açısından. Dizi de insanlar fazla gereksiz yere gömdüler ve dizi olarak biraz harcandı. Şahsen diziden keyif aldım ben tabii ki de iyi bir dizi değildi kabul ediyorum ama kesinlikle kötü bir karakter değil sadece dizi olarak harcandı. Aksiyon tarzından ziyade daha çok duvar yıkan komedi tarzına değinildiği için millet fazla gömdü.
    Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil